21 mai 2011

Hey :]

Gata! Am intrat si eu in grupul "fetelor". Care era pasul pentru a face ce fac si restul fetelor? Sa-mi fac blog.
Despre ce o sa scriu pe aici? Nu stiu inca, tot ce stiu este ca nu o sa incerc sa fiu profunda si sa ma fac astfel singura de ras. O sa scriu exact ca o adolescenta zapacita care este toata ziua cu capul in nori.
Intentia mea era sa nu-mi spun numele, dar din moment ce o sa pun link-ul la status ce mai conteaza sa-mi ascund numele?
Sunt Alexandra[Spuneti'mi Monna ;)], am 13 ani. As putea sa-mi fac o descriere dar m-am gandit: 'Ce rost are?'. Ce rost are sa le spun persoanelor care ma cunosc cum sunt eu de fapt? Persoanelor care nu ma cunosc vreau sa le las ocazia sa ma vada prin proprii lor ochi, fara nicio descriere, fara niciun cuvant in plus.
                                                                                              
                                                                                  Whit Love, Monna :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu