24 mai 2011

Fucking bad day :(

So...azi eram in banca si eram atenta la discutia colegelor mele: Ana, Miruna si Cecilia...Vorbeau sa mearga inainte de concert la KFC [bine, Cecilia nu mergea la concert :-j]. Doedata Miruna merge la aproape toti colegii si ii intreaba daca merg si ei...Se face o lista bla bla :-@ Si o intreb sarcastic:
Nu ma luati si pe mine? :o3
Nu, nu te luam!! mi'a spus

Si chiar nu a fost sarcastic.A spus'o dur, tare si raspicat.Dintr'o data simt ca si cum cineva m'a injunghiat.Eu chiar nu am nimic cu ea.Mie mi se pare chiar dragutza da cateodata moody.Dar eu mereu am invitat'o si nu am vorbit urat cu ea.
Si m'a apucat plansul.Mi'am spus: "Monna, fi tare, poti merge si cu altii". Dar de la un timp sunt un pic mai plangacioasa, da' nu stiu de ce :-j.
In fine.Mi'am pus capu' pe banca si am inceput sa bocesc.Asa ca proasta.
Si deodata arunca un coleg cu ghizdanu' in mine.Fix in capatana.Asta imi aduce aminte ca, colegii mei sunt niste animale [in fine, nu toti <3]
Am plans 10 minute in continuu.Si isi da o colega seama [Cecilia]
Ceci: Plangi??
Eu: Nu!! Eu sa plang??
Si a tacut.S'a lasat linistea in clasa...Si apoi am auzit:"Ce bine iti sta Vlad"
Eram curioasa sa vad ce este.Cu ce ii sta bine.
Si am ridicat capu'..Aproape toti colegii se holbau la mine O_O
"De ce plangi?Ce ai?" a rasunat in toata clasa...Si asa am folosit scuza mea vesnica: "Mi'e rau.! Ma doare burta! Ma doare mijlocu' "

Scuza asta merge mereu <3



P.S.: Cea mai praf zi v.v

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu