22 mai 2011

Sa curga siroaie.....

Si vreau sa tune, sa fulgere: sa se-ntunece cerul şi o raza de lumina sa-l despice-n ramuri albe, sa lumineze totul cu zgomot asurzitor.
Si iubesc ploaia şi tot ce vreau e sa stau pe pervaz, cu o carte buna în mana şi cu o cana de ciocolata calda langa mine. Sa aud cum ploua, cum tuna....Si din camera mea sa se auda Never Shout Never-Biggest Fan Si sa simt mirosul ploii, sa ies afara si sa-mi ud picioarele, să merg încet prin ploaie, sa savurez momentul..... Picaturile reci sa se încalzeasca pe trupul meu si sa-mi alunece din par.
 Si dupa ploaie sa ies, sa ma plimb.....singura. Doar o bluza sumtire, o fusta cu imprimeu floral ,o pereche de bascheti, ....telefonul si căstile. Sa-mi rasune muzica-n ele şi vantul sa-mi bata-n fata.
Sa simt ca lumea e doar a mea. Să nu am griji, sa-mi fie frig, sa ma uit razand la nebunii cu umbrele , care se feresc de ploaie, sa le fac cu mana celor care ma privesc ciudat de după ferestrele închise. Sa fie linişte, sa vina noapte, sa ploua torenţial, să încerc să dorm, să tune....iar...şi iar....şi iar.
Sa fiu beata de fericire ca ploua...


Iubesc ploaia si ea ma iubeste pe mine <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu